сряда, 12 август 2009 г.

Елизабет Гутиерес


Елисабет е израснала в Лос Анджелис и както всяка друга девойка с чуждестранен вид, е трябвало да се справи с дискриминацията, която преживяват всички латиноамериканци. Тя е висока, слаба, с прекрасно телосложение, с бяла кожа и с дълга кестенява коса. На пръв поглед тя прилича повече на модел, отколкото на актриса. „Попаднах в телевизията случайно" - споделя Елисабет пред журналисти. „Бях в един салон за красота в Лос Анджелис и моят стилист ми съобщи, че Telemundo организират прослушване за риалити шоуто „Protagonistas de novela 2". Явих се на прослушването и бях приета. Не спечелих, но опитът за мен беше по-ценен." След това един продуцент я избира да води телевизионна програма. Живее в Маями с кубинеца Уилям Леви, от когото има син. „Голям късмет е, че Venevision ни наеха, два пъти за четири години", казва Гутиерес, „и ние работихме заедно. Интересното е, че в „Заложница на съдбата", Уилям и аз играем брат и сестра."

Преди да участва в шоуто „Protagonistas de novela 2", Елисабет Гутиерес утвърждава, че не е мислела да става актриса - искала е да учи комуникации. Но запознанството й с другите участници в шоуто, са я накарали да промени мнението си. „Животът ми се промени напълно с това шоу, както в професионален, така и в личен план". Въпреки че фамилията й, Гутиерес, е типично латиноамериканска, Елисабет говори с лек акцент, който, обаче, не се забелязва по време на снимките. „При снимките, винаги се подготвям внимателно. Дори се възползвам от услугите на мексиканския актьор Себастиан Лигарде..."

Фактът, че е майка, по нейни думи, я подтиква към големи саможертви. „Ставам в 5 и половина сутринта, за да се подготвя за снимките, но също така да приготвя всичко необходимо за сина ми, за който се грижи една дама, на която имам пълно доверие. Често снимките продължават до седем вечерта, когато се прибирам и всичко започва отначало"... Такова е ежедневието й по време на снимки

Няма коментари:

Публикуване на коментар