сряда, 12 август 2009 г.

Педро Морено


Педро Морено и ролята му в теленовелата „Лицето на другата"

През ноември 2000 година, изморен от бедността и с желание за свобода, Педро Морено взема най-важното решение в живота си - да каже сбогом на родината си Куба, да зареже обучението си по индустриално инженерство и заедно с баща си да потърсят късмета си в Маями, САЩ.

Изминали са повече от осем години от този момент и този кубинец, който интерпретира Кристобал в теленовелата „Лицето на другата", разказва за своя живот и за пътя си в телевизията. С голяма простота и уверявайки, че е здраво стъпил на земята, той е наясно, че зад красивото лице от теленовелите, той е човек с талант и упоритост да превърне в реалност своята най-голяма мечта - да играе главна роля и да стане популярен в Латинска Америка.

Как ти хрумна да напуснеш Куба?

Бях на 17 години и учех индустриално инженерство. Преди да завърша първата година, баща ми пътува до Уругвай. Той работеше в Международното училище по кино и видя колко различно стоят нещата навън. Исках да уча драма и трябваше да започна през 2001 година, но избягах през ноември предната година. Работех в едно село, където ми плащаха по долар на ден. Баща ми беше опитвал няколко пъти да напусне Куба, но така и не успя, но накрая, когато опита отново, ме взе със себе си, защото и двамата търсехме свободата. Напуснахме Куба в една лодка с още двадесет души и пътувахме над 20 часа. Преди да тръгнем по море, трябваше да се предвижваме два дни през планината - това е обичайния план на кубинците. Изминалото време ми се струваше цяла вечност, но накрая успяхме и пристигнахме в Маями.

Как започна твоята успешна артистична кариера?

Истинското начало за мен беше в „Protagonistas de novela 1" - първото реалити шоу на испански в САЩ и то се превърна в моя трамплин за телевизията. Не спечелих, но след програмата много врати се отвориха за мен. След това посещавах уроци по актьорство. Посещавах уроци при Адриана Бараса (Adriana Barraza), която ми помогна да изчистя своя акцент и да обработя своята дикция. Мнозина вярват, че това е много лесно, но това е професия, която изисква борба и упоритост, постоянно учение, за да можеш да убедиш критиката, че имаш талант и да изпъкнеш сред много други актьори. До голяма степен, моят успех се дължи на всички професионалисти, с които съм работил и имам възможност да работя.

Кога реши да станеш актьор?

От съвсем малък харесвам екшън-филми и винаги съм искал да бъда такъв герой, на когото всички се възхищават. Но имах възможността да сбъдна желанието си едва след пристигането си в САЩ.

В теленовелата „Лицето на другата" твоят персонаж е полицай. Как се подготви, за да го изградиш толкова реално?

Кристофър, за разлика от другите персонажи, които съм интерпретирал, е много по-зрял и твърд в решенията си. Той е специален агент в агенцията за борба с наркотрафика в Лос Анджелис, който успява да се внедри в организацията на Монтана с цел да го залови и да го елиминира от пазара на наркотици. Когато разбрах какво се изисква от моя персонаж, започнах усилена подготовка, като вземах уроци по Муи-тай и Кик-бокс в Маями при треньорите Ерик Кастанос „Тогъра" (Erick "El tigre" Castanos) и Манолито (Manolito) и при Даниел Еспиноса (Daniel Espinosa), които не се изморявам да споменавам. Посещавах уроци на един полигон в град Дорал, а също така работех и в следствието, за да мога да опозная подземния свят на Лос Анджелис, където се развива историята.

По какво прилича Кристофър на Педро?

Ние много си приличаме по начина, по който вземаме решения. Смятам, че съм човек, който премисля много нещата преди да ги направи и като всички, притежаваме импулси и се хвърляме, но персонажът ми е по-краен във всяко решение, което взема. Приличаме си по това, че и двамата сме романтични, но за разлика от Кристофър, аз не съм прекалено сериозен във връзките си и предпочитам да се забавлявам повече.

Смяташ ли, че външният вид ти е помогнал да постигнеш това, което си?

В действителност, не мисля така. Смятам че съм нормален мъж, който обича да прави упражнения и да поддържа добрата си форма, но не съм суетен и съм здраво стъпил на земята. В тази професия е много трудно, нищо не е сигурно и трябва да се работи усилено, да се чука постоянно на различни врати.

При натовареното ежедневие по време на снимки, как успяваш да поддържаш формата си?

Опитвам се да прекарва повечето от свободното си време в спортната зала и да ям здравословна храна, но почивам задължително четири дни в седмицата. Посещенията в спортната зала ми помагат да се освободя от стреса.

И каква е най-голямата ти мечта - да отидеш в Холивуд?

Всички актьори искат това. Но преди това искам да изиграя главна роля в теленовела, да оставя своя отпечатък в тази област. Също така бих искал да изиграя обикновен човек, а също така и отрицателен герой. В теленовелите винаги са ми предлагали положителни герои, а толкова ми се иска да съм лош. Мисля, че съм готов за такова предизвикателство, а също така искам да играя екшън-герой, за да мога да покажа своите умения.

След тази теленовела какви са твоите бъдещи проекти?

За нещастие, претърпях един инцидент в Тенеси и сега трябва да посещавам терапии и може би ще се наложи да ми оперират коляното. За това няколко месеца няма да мисля за работа. След това, ще видим какво ще стане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар